fbpx

Direkte markedsføring

Udnyt dine kundedata og skab bedre resultater med dine salgs- og markedsføringsaktiviteter

De fleste som sidder med salg og markedsføring ved, hvor vigtigt det er at kende deres målgruppe og have styr på deres kundedata. Det er data, som er et af virksomhedens vigtigste og dyrebareste aktiver.

Men det kan også kræve mange arbejdstimer at holde styr på dataene og målrette sin kommunikation til de rigtige. For det er ikke let at finde frem til, hvem dine bedste kunder er, hvor de befinder sig, og hvilke tidspunkter du kan ramme dem bedst.

Hos The Data Company har vi specialiseret os i at optimere vores kunders salgs- og markedsføringsaktiviteter ved hjælp af data. Vi bruger den data, I allerede har om jeres kunder fra f.eks. Google Analytics, Facebook, LinkedIn, jeres CRM system, Mailchimp, jeres ringesystem og mange andre steder fra. Derudover bruger vi alt det data, vi har om forskellige målgrupper fra de andre kunder, vi har.

Alle jeres egne data samler vi først og fremmest ét sted, så det ligger i samme format og giver et overblik over jeres samlede kundedatabase, og hvor I er i berøring med jeres kunder. Det kan f.eks. være godt at vide, om en kunde tit ringer til jeres support, modtager jeres nyhedsbrev, men aldrig læser det, og om de besøger jeres website og hvilke sider. Det giver et meget bredere billede af, hvem kunden er, og hvad vedkomne kunne have brug for, eller hvilken form for markedsføring vedkomne kunne være modtagelig overfor.

Når dataene er samlet, kan vi begynde at kigge ind i jeres kunder og få dem sorteret i målgrupperberiget med endnu mere data, og få fundet nye kundeemner, som passer ind i jeres forretning. Vi kan samtidigt lave et overblik til jer, over hvilke typer kunder der er bedst for jeres forretning, og hvor de kommer fra. På den måde ved I, hvor I skal sætte ind, og hvilke kunder, kampagner og medier I skal fokusere på.

Da vi ved, at kunder og markeder hele tiden forandres, sætter vi det hele op i et live dashboard, hvor I kan følge med i udviklingen, så I hele tiden kan ændre jeres kommunikation, og på den måde få det bedst mulige udbytte af den og jeres markedsføringskroner.

Vores referencer

Inden for telemarketing er det muligt for os at koble direkte op til dit eget dialer-system eller til det telemarketingbureau, du anvender. Det giver os mulighed for at vise dig, hvordan de forskellige salgsleads performer helt ned til detaljer om, hvordan de performer ved forskellige phonere.

SoMe er uundgåeligt og nemt at trække data ud af, men der er næsten uendeligt mange måder at markedsføre sig på online. Derfor kan det være svært at ramme plet, hvis man ikke ved præcis, hvem man skal gå efter og på hvilke kanaler.

Med vores dataanalyse kan vi hjælpe jer med at træffe de rigtige beslutninger og få beriget jeres salgsleads med data, om hvad de foretager sig offline. Den viden skaber et meget bedre datagrundlag, når I skal markedsføre jer, og derfor får I også bedre resultater.

Næsten ligegyldigt hvilken markedsføringskanal du benytter dig af, kan vi koble op til dine systemer og hjælpe dig med at automatisere processerne.

Klik på kasserne herunder og læs mere om nogle af de forskellige former for salg og markedsføring.

"Når man arbejder med markedsføring, ved man, hvor vigtigt det er at kende sine kunder, kunne skabe trafik til sit website (og naturligvis den rigtige af slagsen), vide hvilke kanaler og kampagner de bedste kunder kommer fra, og hele tiden kunne skaffe nye leads til salgsafdelingen. I The Data Company samler vi alt kundedata fra Facebook, LinkedIn, Mailchimp, TM dialers osv. og giver vores kunder et samlet overblik over deres kundeemner, som er inddelt i segmenter og beriget med mere data end før. Det giver et meget bedre grundlag, når man skal træffe beslutninger om sine markedsføringsaktiviteter, som skaber værdi."
Louise Kofod
Marketing Manager
Scroll til toppen

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.