fbpx

AUTOMATISERING og integration

Spar tid og ressourcer på administrationen af dine kundedata

Det kan være krævende, dyrt og risikabelt at holde styr på alle sine kundeemner selv. Derfor tilbyder vi, at tage os af det meste eller dele af den administrative opgave og sørge for, at du altid har opdaterede salgsleads og indsigt til rådighed, når du har brug for det.

En automatisering giver ro

Færre administrative opgaver og bedre datagrundlag

Når man har med store mængder kundedata at gøre, kan det være en god idé at minimerer den manuelle administration. Først og fremmest for at undgå manuelle fejl, men naturligvis også for ikke at bruge unødige ressourcer på administration, som kunne være blevet brugt på virksomhedens kernekompetencer i stedet for. Derudover kan en fuldt integreret og automatiseret løsning, som f.eks. The Data Companys SaaS løsning, også tilbyde nogle muligheder i forhold til indsigt og optimering, som slet ikke er muligt, hvis data flyttes manuelt.

Der findes flere forskellige måder at automatisere dataflowet på alt efter, hvad dit behov er. Hos The Data Company kan du altid vælge at få leads og data leveret via vores SFTP-server, til en meget lav pris, men en fuldt automatiseret løsning, som samtidigt giver dig adgang til automatisk tilbagekaldelse af permissions, er helt klart at foretrække for de fleste. En fuld integration giver samtidigt også mulighed for at få et realtids overblik over effekten af dine forskellige kampagner og dermed et optimalt beslutningsgrundlag for yderligere lead-indkøb samt markedsførings- og salgsaktiviteter

Når I ikke længere skal samle jeres salgsleads i det samme Excel-ark, sortere dem og sikre jer at kvaliteten er i orden, og sende dem manuelt videre til jeres telemarketing, bliver der tid til at fokusere på mere vigtige ting. Samtidigt giver det jer en sikkerhed i at jeres data behandles korrekt og ikke indeholder fejl, som i sidste ende vil koste jer penge. En fejl i de salgsleads, I sender videre til jeres telemarketing, vil nemlig betyde, at der bliver ringet op til et irrelevant nummer, og det er rent ud sagt spild af penge, eller i værste fald ulovligt, hvis der er tale om en forbruger, som har tilbagekaldt sin tilladelse til at blive kontaktet (permission).

Med automatisering slipper I for at bekymre jer om, hvorvidt jeres data kommer frem i tide til telemarketing-afdelingen eller -bureauet, fordi alting foregår meget hurtigere, end det er menneskeligt muligt. Det betyder også, at der meget hurtigere kan ringes ud til salgsleadet, og erfaringsmæssigt ved vi, at jo hurtigere du ringer, desto større er konverteringsraten.

Hvis du vil have en nem, sikker og billig løsning på at få samlet dine salgsleads et sted, er levering via SFTP-server et godt valg. Denne løsning kræver ingen integration med dine systemer, og derfor kan du komme meget hurtigt i gang. Løsningen kræver blot, at du logger ind på The Data Companys kundeportal, hvorfra du vil kunne hente dine salgsleads, evt. vasket og beriget med den data du måtte ønske, og i det format der passer dig.

Med en API integration opkobler vi vores system til de systemer, du bruger, og samler dit data automatisk. Samtidigt leveres dataene tilbage til dine CRM- og telemarketing-systemer med det samme, så du kan agere på de indkøbte salgsleads, så snart du har modtaget dem. Erfaringsmæssigt performer salgsleads bedre, jo hurtigere du kontakter dem.

Hvis en kunde ønsker at tilbagetrække sit samtykke, kan systemet trække det tilbage alle de steder, du har det liggende, så du overholder markedsførings- og GDPR regler.

”Vi har i flere år brugt rigtig mange ressourcer på at skaffe nye kunder, og det har aldrig rigtigt været optimalt. Hos The Data Company har vi fået en samlet løsning, hvor vi kun behøver at have én kontaktperson og har et langt bedre overblik. De leverer salgsleads af høj kvalitet, holder styr på vores compliance, og giver os det fulde overblik via et live dashboard, hvor vi hele tiden kan følge med i performance for de forskellige leads og leadkanaler. Deres store erfaring med analyser af data fra forskellige brancher gør at de effektivt kan hjælpe os med at finde endnu mere kvalificerede salgslead så vi sparer os både tid og penge.”
Tin Tran
CEO, Daica

Hvis du arbejder med mange forskellige lead- eller salgskanaler, hvis du arbejder med krydssalg af forskellige produkter, hvis du arbejder målrettet med inbound marketing, eller hvis du bare vil have mere ud af dine permissions/kunder uden risiko for at komme til at gøre noget ulovligt, så kan en permission database være en rigtig god løsning for dig.

Den store værdi ved en permission database er, at du kan få dine permissions og leads løbende opdateret og vedligeholdt, og du kan få et samlet overblik over alle dine permissions, f.eks. på tværs af flere systemer.

Med en permission database kan du:

  • løbende få fornyet dine permissions inden de udløber
  • se præcist hvad dine permissions er anvendt til
  • sikre en konstant opdatering af stamdata, som f.eks. adresse, telefonnummer og Conzoom® koder.

Derudover sørger The Data Company for konstant compliance i forhold til GDPR og markedsføringsregler.

Vores referencer

"I The Data Company har vi stor og dokumenteret erfaring med at automatisere og optimere vores kunders salgs-pipeline gennem optimeret lead-indkøb, effektiv databerigelse og struktureret performance-monitorering. Vores setup er enormt simpelt, men det virker, og de fleste kunder bliver faktisk overraskede over både hvor effektiv og hvor billig vores SaaS løsning til leadindkøb og salgsoptimering er."
Scroll til toppen